sobota, 1 października 2016

Podsumowanie miesiąca i inne

Eh bardzo leniwie pisałam ten post XD *Co ty mówisz, przecież ty zawsze piszesz wszytko leniwie!* Nic na to nie poradzę. Jak zawsze postarzam tygrysy co miesiąc. Żaden nie umiera i nie dorasta, bo nawet nie mamy małych, ale myślę, że to się kiedyś zmieni XD

Jak pewnie wiecie wczoraj był Dzień Chłopaka, ale nie chciało mi się tego publikować i składać życzeń [ty alfo bez uczuć XD] dlatego robię to z opóźnieniem. Mamy tutaj kilka chłopaków takich rodzynków wśród dziewczyn XD Ale Raphael raczej jest pewnie z tego zadowolony XD Życzę wam dużo zdrówka i szczęścia i nie tylko ja, ale wszystkie dziewczyny ze stada [raczej tak myślę XD] 

A trzecia sprawa jest taka, że wycofuję te posty, w których piszę kto najwięcej napisał opowiadań. Był to zły pomysł, za dużo z tym zachodu. Postanowiłam też stworzyć zakładkę z różnymi zwierzętami, a może nawet roślinami. Co wy na to? Dajcie odpowiedź w komentarzach :3

~Alfa Anaksunamun

4 komentarze:

  1. O co będzie dokładnie chodzić z tymi roślinami i zwierzętami?
    Szczerze... Wydaje mi się, że ten pomysł już jest z nudów. Ja mam takie zdanie...

    Weed

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzęta jakie zamieszkują te tereny, gdzie można je znaleźć. Rośliny trujące i nie. Nie wydaje mi się, po za tym to nie jest żadne zadanie.....

      ~Alfa Ana

      Usuń
    2. Miałam to u siebie i jest to rewelacyjny pomysł C: Zawsze się sprawdzał na różne opka więc polecam. Dzień Chłopaka, tak kochani wszystkiego najlepszego! XD
      ~Xena

      Usuń