sobota, 22 października 2016

Halloween

Już niedługo Halloween, więc postanowiłam także zorganizować konkurs! Jest to pierwszy konkurs w stadzie [chyba XD] A więc co musicie zrobić? Musicie napisać o tym opowiadanie, a także wasz kostium. Przebranie ma być w waszym opowiadaniu. Z okazji tego święta w stadzie jest też organizowana huczna impreza, na którą może każdy przyjść [ci co nie chcą piszą jak spędzili to sami] Jest tylko jeden warunek każdy musi wziąć ze sobą tygrysa, który będzie mu towarzyszył [musi to być płeć przeciwna] Można pisać jak w Halloween wszyscy się wybrali do lasu itp. Każde opowiadanie będzie czytane przez alfę! W razie czegoś niezrozumiałego proszę pisać do mnie [alfy] a ja spróbuję wam bardziej to wytłumaczyć, ale myślę, że nie będzie takiej potrzeby. Konkurs trwa już od dziś do 1 listopada wtedy będą ogłoszone wyniki. Po tym dniu nie można już wysyłać niczego, nie będzie brane to pod uwagę, ani wstawiane. Można też straszyć innych dla żartów i robić im psikusy, a także chodzić do innych po cukierki. Można również dodawać zdjęcia Halloweenowe jak mniej więcej wszystko wygląda

I miejsce - 500.000 ZT i stanowisko Delty
II miejsce - 350.000 ZT i wybranie dwóch dowolnych rzeczy z rynku
III miejsce - 250.000 ZT i wybranie jednej dowolnej rzeczy z rynku

Wybrałam też tygrysy, które będą organizowały przyjęcie. Czyli stoły, przekąski, dekoracje i scenę:
Xena, Noah, Blue i Wedd
Możecie się czuć zaszczyceni, że was wybrałam. Tak możecie się nie zgadzać, abyście nie przygotowywali przyjęcia. Będzie was nadzorować alfa, a także możecie używać jej imienia w opowiadaniach.

Jeszcze coś:
Każda para pisze razem i jak już zdecyduje, że idzie razem to nie może tego zmienić! Alfa natomiast sama wybierze z kim pójdzie lub będzie tam sama.

A przede wszystkim życzę dobrej zabawy!

4 komentarze:

  1. Ja mam pytanie, bo ja nie akceptuję u siebie w domu halloween i dla mnie to pogaństwo. Czy też muszę być na tej imprezie?
    ~Aurora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jak nie chcesz iść to napisz, jak spędziłaś ten dzień w domu i nie chciałaś iść na imprezę.

      Usuń
  2. Wszystkie tygrysy muszą pisać te opki. Chodzi mi o wszystkie... Czyli ja mam 3 to czy muszę pisać 3... A kostiumy? Mamy tygrysy narysować jak w tym wyglądają?

    OdpowiedzUsuń