sobota, 22 października 2016

Kolejna zmiana :/


Tak wiem za dużo ich jest ale nic nie poradzę. Tygrysy nie mogą mieszkać w Afryce! Czemu? Bo jak będą święta to tam śnieg nie pada XD A chciałabym, abyście później pisali jak zaczął padać pierwszy śnieg i w ogóle. Tak do tego jeszcze kilka miesięcy, ale chcę aby wszystko było dobre na każdą sytuację. A więc muszę po raz następny usunąć tereny i zwierzęta :/ [praca na marne] A teraz wy możecie mi przesyłać jakieś zdjęcie, które będą dobre na każdą porę, a także zwierzęta. Tereny będą takie jak lasy, jeziora, góry. A zwierzęta niedźwiedzie, dziki, itp. Jeśli do dziś do 23 nikt mi żadnych nie przyśle to zrobię je sama. Tak też zrobię trochę sama, ale jak wy chcecie to możecie mi pomóc.

~Alfa Anaksunamun

1 komentarz:

  1. Przeż cały blog nie musi być taki w 100% prawdziwy. Możemy zrobić że np. Po raz pierwszy w życiu spadł w Afryce śnieg. Świetny by z tego opek wyszedł: "Obudziłem się jak zwykle. Ale coś było nie tak... Czułem chłód jakiego jeszcze nigdy nie czułem. Było mi bardzo zimno. Z trudnem wystawiłem chodźby czubeczek nosa poza jaskinie i ujrzałem coś niesamowitego. Śnieg! W Afryce? W życiu jeszcze go tu nie było. Ale młodym tygrysom wcale to nie przeszkadzało....."

    OdpowiedzUsuń