wtorek, 18 października 2016

Od Noah'a CD Blue

Bok nadal mnie bolał,cóż ludzie lubią mnie irytować pocisk nadal tkwił tam od kilku dni. Nie zliczyłbym chyba ile ich mam od kilkunastu lat razem.
A tu kolejny do kolekcji. Polizałem zasklepiającą się ranę i poszedłem coś upolować. Natrafiłem na osłabionego Bawoła. Byłem sam a ten osobnik oddalił się od stada. Poszedłem do niego dyskretnie po czym zaczęło się.
Bawół zaczął uciekać jednak kilka susłów i już byłem na jego grzbiecie wgryzając się w niego. Gdy poczuł moje kły zaczął kopać i wierzgać wbiłem pazury w jego ciało i przewlókł mnie kilka metrów. Uparcie siłowałem się z nim gdy zsunąłem się ugryzłem go w tylną kończynę gdy usiłował mi przykopać moje kły wtopione w tylną nogę zrobiły swoje. Pościłem go a ten zaczął kuleć krew leciała z rany. Usiłowałem zaatakować od przodu ale wtedy machał głową i bódł rogami. Ani on ani ja nie chcieliśmy dać za wygraną ponownie skoczyłem na niego od boku obaliłem go i dorwałem jego pysk zacisnąłem szczeki na nosie i dusiłem aż w końcu zwierzyna wyzionęła ducha. Po po9siłkju który zrekompensował mi ostanie osiem dni głodówki poszedłem ugasić pragnienie a resztki zostawiłem dla innych tygrysów,hien albo sepów.
Nie mieszkam w jaskiniach ale tym razem warunki zewnętrzne zmusiły mnie abym poszukał schronienia. Pusta jaskinia i przy ścianie legowisko,mało mnie interesowało czy jest ona wolna czy zajęta położyłem się i po chwili zasnąłem. Nie wiem ile spałem ale nagle poczułem jak coś mnie ciągnie za ucho powoli otworzyłem ociężałe ślepia i usłyszałem
-To moja jaskinia. Kim jesteś?
Ziewnąłem wydając z siebie lekki pomruk niezadowolenia gdyż przerwanie snu nie jest dla nikogo niczym przyjemnym.
-Podpisana ?
-Nie .. ehh .. ale moja !
-Nie krzycz tak .. mam dobry słuch ..
-Nie powiedziałabym .. -mruknęła niezadowolona
Gdy moje oczy przywykły do ciemności panującej w jaskini dojrzałem młodą biała tygrysice
-Jestem Noah tygrys ze stada Tygrysiego Pazura ..
-Ach tak ze stada ?
-Tak ..a ty ?
-No prawie .. -mruknęła
-Wiesz kultura wymaga abyś zdradziła imię
-Blue ..
-Zaprowadzić Cię do Alfy czy trafisz sama ? -mruknąłem obojętnie

<Blue>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz