wtorek, 25 października 2016

Od Jenn CD Seven'a

Kolejny nudny dzień. Kolejny dzień przepełniony tymi samymi czynnościami, które robimy codziennie. Kolejny dzień,  w którym nic się nie dzieje. Poranne czynności zostają takie same jakie było wczoraj, przedwczoraj, tydzień temu... Jednak moje myśli zostały zmanipulowane przez jedną osobę, która jeszcze nigdy się do mnie nie odezwała, ale wiedziałam, że go kocham. Tylko czy to jest prawdziwe uczucie czy tylko chwilowe zauroczenie...?
Nie wiem... I niech mi pozwolą być w krainie marzeń i złudzeń. Niech pozwolą mi się dalej łudzić, że to prawdziwa miłość.
~*~
Co to pasja?
Praktycznie rzecz biorąc to sama nie jestem pewna. Może to takie wyrywające się uczucie, które nie pozwala nam myśleć o niczym innym niżeli o temacie jej pasji? A może jednak to takie cichutkie stwierdzenie wewnątrz naszego umysły, które tylko w wybranych przed nas sytuacjach uwalnia się i daje znać o swojej obecności? Tyle pytań a na żadne nie ma jakiejkolwiek odpowiedzi...
Ja nie mam pasji. Żadnej. Dlaczego? Nie miałam sposobności jej w sobie odkryć. 
A może pora to zmienić...?
~*~
Szłam pewnym lasem, słońce jeszcze nie rozpoczęło swojej codziennej wędrówki po błękitnym niebie, więc nieboskłon jaśniał lewie widocznymi gwiazdami. Księżyc zbliżał się do linii horyzontu, gdy w głębi lasu zobaczyłam szarego tygrysa, najprawdopodobniej Sevena. Podeszłam do niego.
- Cześć Seven. Podobno jesteś nowy. Oprowadzić Cię po terenach stada? - spytałam lekko się uśmiechając.
- Ummm. Okej. Czemu nie. - odpowiedział tygrys i ruszył za mną w stronę jeziora. - Jak masz na imię pewna Pani? XD - dodał idąc na równi ze mną. Przez chwilę się wahał. Nikt, prócz Anaksunamun, nie wiedział jak mam na imię i było mi z tym dobrze. Po co to zmieniać? "No dalej Jenn! Dasz radę!" 
- Jestem Jenn. - powiedziałam szybko. Seven spojrzał na mnie wzrokiem podobnym do orzeczenia "I jaki tu powód do śmiania się?" - Chodźmy może teraz na Polanę. Tak jest naprawdę ładnie. Widok jest przepiękny. - dodałam szybko tym samym chcąc zapobiec dalszym wyjaśnieniom

<Seven? Wybacz, brak weny :c>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz