sobota, 8 października 2016

Od Noah'a CD Xeny

Kiedy udało nam się wydostać z rąk ludzi,adrenalina opadła nawinęła się krótka wymiana zdań po czym obydwoje uznaliśmy,że lepiej aby to zostało między nami jak i to ze oboje nieco się nawzajem martwiliśmy o siebie.
- Dobra chodź musimy wrócić do stada .. -powiedziałem
- A twoja rana ?
- Daj spokój wracamy ... chyba się nie martwisz - zaśmiałem się
Ruszyliśmy oboje Samica bacznie mnie obserwowała ..
- Czemu Ci ludzie tak zareagowali jak powiedział że ty to Bad Boy ?
- Ehh ... serio chcesz wiedzieć ?
- Gdybym nie chciała to nie zdałabym pytania ..
- Po prostu za młodu smakowałem w ludzkim mięsie w ramach zemsty z odebranie mi wolności
- To obrzydliwe
- Nie bo zemsta jest słodka a nie obrzydliwa
- Stad te twoje blizny ?
- No wiesz jak wpadasz do wioski zabijasz dorosłych i dzieci,niemowlęta wszystkich to ludzie potem strzelają w ciebie czym się da latają z pochodniami i śmiesznie jest ..

<Xena?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz