niedziela, 2 października 2016

Nowa zakładka!

Ja można zauważyć na górze powstała zakładka Zwierzyna i roślinność. Są tam różne zwierzęta na które tygrysy najczęściej polują. Dziś lub jutro zostaną tam też dopisane małe zwierzęta. Postanowiłam, że tygrysy będą mieszkać w Afryce! [tak wiem, że są w Indiach] Zostaną też niedługo napisane rośliny, a także zamienione trochę tereny. Nie będzie też prawdopodobnie jaskiń! Wile z was nie wysyła ich dla drugiej adminki, więc postanowiłam je w ogóle usunąć. A nasze tygrysy będą teraz mieszkać na otwartej przestrzeni! 
~Alfa Anaksunamun

Uwaga!
Informacje, które są napisane w zakładce nie są napisane przeze mnie samą, są one zaciągnięte z Wikipedii, ponieważ tam mogłam się o nich najwięcej dowiedzieć, niektóre teksty dopisałam także sama! Pisze tutaj, że są to afrykańskie zwierzęta, a w internecie pisze, że są z Indii, Azji [tygrysy  tam jest ich najwięcej] ale pamiętajmy, że to jest tylko blog i możemy trochę sobie pozmieniać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz