czwartek, 20 października 2016

Od Noah'a CD Blue

Cóż nie lubię kiedy ktoś mi przeszkadza,a mogę być marudny bo nie jestem pierwszej młodości. Szliśmy w ciszy i powiem szczerze wcale mi ona jakoś nie przeszkadzała wręcz przeciwnie. Chwile się zamotałem gdyż nie byłem pewny gdzie mogę natknąć się na Alfę. Moim zdaniem to nie jest zbyt sympatyczna osoba z którą chciałbym zamienić słowa poza przymusem.
Ale to tylko moje zdanie nie wiem jak ją inne tygrysy postrzegają.
Blue bo tak na imię miała moja towarzyszka o ile mi się nic nie pomerdało głowie przerwała ciszę.
-Too .. Długo już tu jesteś?
Zaczęło się coś aby tylko przerwać ta głuchą cisze która nas otaczała.
-Nie wiem .. może miesiąc trochę lepiej ..
-Hmmm . to znasz okolice ?
-Tak od miesiąca jestem członkiem stada ale pd 2 zamieszkuje tereny musiałem dobrze poznać swój przyszły dom z anim tutaj dołączyłem.
-I co warto było ?
-Szczerze nie wiem nie robi mi to jakiejś kolosalnej różnicy.
Wreszcie dotarłem do jaskini Alfy
-Serio .. ?
-Yhym .. to tutaj wskazałem na jaskinię ..
-Dzięki ..
Skinąłem głową Tygrysica weszła aja oddaliłem się nieco wspiąłem na pobliskie drzewo i zdrzemnąłem kilka minut bo gdy tylko wyszła z jaskini zostałem ponownie obudzony ..

<Blue>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz