sobota, 29 października 2016

Od Noah'a CD Xeny

Nie no super nie ma to jak otwierać się przed kimś po czym uświadamiasz sobie jaki błąd popełniasz. Wiem,ze kobieta zmienna jest ale żeby współczuć nagle przywalić Ci w pysk a za chwile wtulać się i przepraszać. Byłem taki skołowany byłem zmieszany,nie wiedziałem co mam o tym myśleć. Bo w sumie otwierając się przed nią poczułem ulgę. Kiedy mi przywaliła wściekłem się i chciałem odejść bez słowa gdyż jej nie oddam. Ale potem się przytuliła i popłakała. Na prawdę idzie zwariować niby taka wesoła zawsze a tu proszę. Zdziwiło mnie,ze ktoś mi współczuje. Poczułem,ze ona nie ma mnie w szanownej tak zwanej d*pie. Westchnąłem i przytuliłem ją po czym i mi kilka łez spłynęło po policzku. Nie wiem może to głupie i bezsensu ale pierwszy raz myślałem,że ktoś mnie rozumie. Że komuś nie jestem tak bardzo obojętny. Nie nie mogłem aby ta chwila słabości trwała ani sekundy dłużej
-Już okey ... -szepnąłem odsunąłem się i zamoczyłem cały pysk w rzecze po czym otrzepałem się. Jej wzrok był nadal wbity we mnie uśmiechnąłem się do niej sztucznie
-Wiem,że to wymuszony uśmiech
-Z jednej strony cieszę się ze nie masz mnie w d*pie
-A z drugiej ?-spytała mocno zaciekawiona
-Cóż nie chce Cię mieszać w moje życie i uczucia
-Co masz na myśli .. ?
-To chore ale nie przywiązuj się tak bardzo do mnie
-Bo ?? co odejdziesz ?
-Bo ja nie chce aby ktoś mnie powstrzymywał
-Przed dalszym zabijaniem!! -krzyknęła
-Ehhh .. do póki nikt nie zaatakuje stada nie będę zabijał. Chyba,ze jakiś człowiek tu wtargnie.
-Nie boli Cię to,ze nie wiem nie założyłeś nigdy rodzinny ?
-Nie .. to był mój wybór .. aby przekładać zemstę ponad inne uczucia i pragnienia
-Zabijałeś niewinnych ludzi ..
-Zabijałem ludzi z tych plenom co zabijali ..
-Skąd to wiesz ?
-Bo tam wiedza jest z pradziada na dziada z ojca na syna ..
-Czyli co nadal zemsta nad uczucia ?-szepnęła ..
-Jestem za stary na miłość .. na rodzinę z resztą .. kto by chciał kogoś takiego jak mnie. Moje dzieci miałby przerąbane bo bycie potomstwem ludobójcy nie jest proste
-Skąd wiesz ?
-Nie oszukujmy się dzieci poznają historie rodziców .. albo gardzą albo biorą przykład .. neutralność raczej jest nieczęsto spotykana ..
-A kochałeś kiedyś ktoś Ci się podobał ?
-Czemu tak Cię to interesuje
-Po prostu ?
-Była piękna biała w brązowe pręgi na imię miała Shiba rozmawiała ze mną bo tak jak wszyscy marzyła o wolności była dziecięcą miłością ale jej życie zostało skrócone i pełni role dywanu u kogoś ...

<Xena>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz