piątek, 26 sierpnia 2016

Questy

W końcu się pojawiły. Anka kochamy cię [mówią wszyscy] Wiem o tym [odpowiadam]. Dobra przesadzam, ale jak widać mam dobry humor. Kiedyś trzeba się wyszaleć, a nie być całe życie zgredem XD O questy prosiła mnie Xena i jeszcze jedna osoba jak dobrze pamiętam. Możecie je już robić. Jak na razie są dwa, ponieważ są nawet długie, ale mam już pomysły na inne. I pewnie pojawią się wieczorem lub jutro wieczorem, bo może mnie nie być o 11 do wieczora, ponieważ w moim mieście jest koncert i może wybiorę się z rodzicami. A czemu nie? Jeszcze nie koniec wakacji XD Ech.... oczywiście musisz się chwalić prawda? Ja inaczej nie umiem moi drodzy, lecz nie jest wszystko pewne. Może nie pójdę, ale mam inną nadzieję XD A więc możecie także podawać swoje przykłady na HW, muszę być one ta samo długie jak moje, lecz piszcie tylko historię, a ja sama zrobię nagrody i w ogóle.

~Alfa Anaksunamun

6 komentarzy:

  1. Ana czy jest możliwe czy mieszkamy dość blisko ponieważ...ja też idę na ,,koncert'' XD że tak się wyrażę który odbywa się w moim mieście XD. Mam kilka pomysłów na Questy, prześle Ci je wkrótce. XD
    ~Xena

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się boję XD U mnie grają podobno zagraniczne zespoły, ale to piosenki z lat 90. A u cb?
    Zapraszam na HW

    ~Alfa Ana

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze wiesz, jeszcze nie patrzyłam zbytnio jakaś Urszula itp i inni...jakieś zepsoły też pewnie 90 lata XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde XD A w jakim miejscu się to odbędzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi, że na jakimś wolnej przestrzeni czy coś takiego, bo u mnie będzie na lotnisku XD

      Usuń