piątek, 19 sierpnia 2016

Profil tygrysicy - Emi


Imię: Emi
Pseudonim: Nie uważasz, że jej umie jest jest jakby skrótem, więc po co pseudonim? Lecz samce z jej poprzedniego stada mówili na nią po prostu Małe, Maleńka i inne takie ponieważ była najbardziej atrakcyjną samicą w stadzie nie zapominając o jej randze.
Wiek: 3 lata
Płeć: A czy ta piękność przypomina samca?!
Hierarchia: Omega, i nie chce znowu być wyżej.
Stanowisko: Zabójczyni, łowczyni
Cechy charakteru: Emi? Bardzo zadziorna, czasami chamska. Lubi kłamać, oszukiwać. Jest bardzo twarda, szlachetna i odważna. Nigdy nie daje sobie w kaszę dmuchać. Jak chcę potrafi być słodka. Nie da się jej oszukać, jest bardzo podejrzliwa i nieufna. Nie dopuszcza do siebie byle kogo. Ciężko się wzrusza i bardzo rzadko płacze ale zarazem łatwo jest ją zranić. Rzadko przebacza i zawsze się zemści. 
Cechy fizyczne: Emi jest bardzo dobrze wysportowaną samicą. Skakanie? To jest jej hobby, podobnie jak pływanie. Biega bardzo szybko, jest potwornie silna jak z resztą każdy tygrys. Lecz nie do niej z czołganiem, ale z turlaniem to już raczej tak... A tak, po prostu jest wysportowana i tyle!
Boi się: Nie którym może się wydawać że Ona się niczego nie boi... Ale boi się, ż ew końcu znowu straci osobę którą bardzo silnie kocha.
Znaki szczególne: Bardzo puchata sierść, Piękne, jasno-niebieski oczy (Ale nie błękitne baranie!), 20-sto centymetrowa blizna na prawym boku po małą ''sprzeczką'' z siostrą
Partner: Czeka aż jakaś silna rybka się da upolować 
Rodzice: 
*Olga - Matka Emi, silna tygrysica o podobnym charakterze do niej samej.
*X - Ojciec Emi, jego pełne imię brzmi Xanis ale wie o tym tylko jego rodzina, bardzo odważny, czasami agresywny samiec nie dający sobie dmuchać w kaszę.
Inna rodzina: 
*Sara - Siostra Emi, nie żyje z powody ich sprzeczki, nigdy się nie lubiły ani kochały...
*A także inna rodzina o której Emi nie chcę wspominać.
Potomstwo: Nie ma, bo z kim? Ale w sumie, chciała by mieć takie maleństwa... Ale nikt nie może o tym wiedzieć.
Historia: Żyłam w pięknym stadzie, jako jedna z dwóch córek Alfa. Zawsze z siostrą rywalizowałam o wszystko, władzę, posłanie i wszyściutko inne. Byłam najładniejszą samicą w stadzie, wygląd odziedziczyłam po moim ojcu przystojniaku. Byłyśmy już z Sarą dorosłe... To w dniu naszych urodzin miało być wybrane która będzie następną Alfą w stadzie jak już jeden z naszych rodziców umrze. Wybrano Sarę. Nie mogłam w to uwierzyć. Ona odebrała mi władzę. Z tego powodu bo jest milsza... Nie mogłam się z tym pogodzić więc ją zaatakowałam... I zabiłam... Zostałam wyrzucona ze stada przez mojego własnego ojca. Nie miałam w planach zabicia jej ale czasu już nie cofnę. Straciłam przyjaciół... Rodzinę... Wszystko. Błąkałam się przez rok po czym trafiłam tutaj, do Stada Tygrysiego Pazura i tutaj pozostałam postanawiając że już nigdy nie zostanę Alfą.
Złote tygrysy: 100.000
Data dołączenia: 19.08.2016
Właścicielka: Kotka_miłości/Hw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz