wtorek, 23 sierpnia 2016

Playlista

Wiem, że już była playlista kiedyś, a raczej miała być. Niestety coś mi nie chciało działać i postanowiłam ją zostawić. Ale postanowiłam znów spróbować, a raczej o to kogoś poprosić. A więc prosiłabym, abyście dawali link jakichś waszych ulubionych piosenek. Nie ważne jaki to typ muzyki każda zostanie dodana. Piszcie je w komentarzach! Musicie podać nazwę, a pod nią link do piosenki inaczej nie będzie wstawiona. Niestety z tym jest trochę roboty i gdybyście tak zrobili jak was proszę to miałbym mniej pracy.

~Alfa Anaksunamun

11 komentarzy:

  1. Więc postanowiłam sie podzielić moim bistym i mega zarąbistym pomyśle. Chodzi tutaj oto że w playliście będa głosy Naszych postaci czyli np: Xena- Rihanna ,,Diamonds'' Itp. No i Ci którzy będą chcieli posłuchać głosów postaci nie będą musieli włazić w form itp tylko wystarczy kilka kliknięć na playliście i już! Kto podziela ten pomysł?!

    ~Xena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesten przeciw. Bo co nowi członkowie to nowe głosy i nowa playlista... Sama mam ją na swojej stronie stada i mnie by to sprawiało problem. Ale to moje zdanie.
      Weed

      Usuń
    2. Spox, ja tylko podałam pomysł, nie musi być zaakceptowany C:

      ~Xena

      Usuń
    3. Też tak pomyślałam jak to przeczytałam.

      ~Alfa Anaksunamun

      Usuń
    4. Uzupełniana mogłaby być co tydzień. Nic w tym trudnego XD.

      ~Xena

      Usuń
    5. Ale to jest już za dużo z tym zachodu.

      Usuń
  2. Ja mogę ci podać na razie same tytuły? A linki byn podała ciut później? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę, aby wszystko było na miejscu, więc niestety nie.

      Usuń
    2. A kiedy masz zamiar ją utworzyć?
      Spróbuje może jutro wszystko dać... Najlepiej na HW :-)

      Usuń
    3. Pewnie jutro wieczorem.

      Usuń