wtorek, 2 sierpnia 2016

Profil tygrysicy - Soraka


Imię: Soraka
Pseudonim: Jeszcze nikt nie wymyśliła dla niej pseudonimu
Wiek: 3 lata
Płeć: Samica
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Szamanka i magini
Cechy charakteru: Soraka jest niebywale mądrą i rozsądną samicą. Zawsze myśli zanim cokolwiek zrobi. Uczciwość jest dla niej bardzo ważna, ona sama taka jest i oczekuje tego od innych. Z zewnątrz może wydawać Ci się zimna, raczej nie miła, ale taka nie jest. W sercu jest to zabawna i bardzo miła tygrysica. Przyjacielska, z chęcią zawiera nowe przyjaźnie. Kocha szczerze, prawdziwie i nigdy fałszywie. Jej jedyną wadą jest za wielka szczerość...
Cechy fizyczne: Soraka nie jest nie zbyt sprawną tygrysicą. Może bardzo szybko biega i dobrze skacze ale jest za to dosyć słaba w walce i obsługiwaniu broni. Lecz jak trzeba może walczyć, lecz magią...
Boi się: Soraka boi się braku miłości i przyjaźni.
Znak szczególny: Mała czarna plamka zaraz nad nosem, mała blizna na tylnej, prawej łapie
Partner: Oczekuje na kogoś kto szczerze ją pokocha, a Ona jego.
Rodzice: Nigdy ich nie poznała
Inna rodzina: Była jedynaczką, miała ciocię o imieniu Sara, lecz od dawna zerwała z nią kontakt
Potomstwo: Pragnie
Inne zdjęcia: Jako kobieta:
Historia: Ojca nigdy nie miałam, matka mnie nie chciała a więc zajmowała się mną ciotka, siostra matki. Żyłam z nią rok ale potem postanowiłam ją opuścić. Żyłam sama, bez kogokolwiek przy sobie. Lecz potem po roku trafiłam do STP i tam pozostałam.
Złote psy: 100.000 ZP
Data dołączenia: 2.08.2016
Właścicielka: Kotka_miłości/Howrse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz