sobota, 17 września 2016

Profil tygrysicy - Azira


Imię: Azira
Pseudonim: Azi
Wiek: Azira stąpa po tym świecie 5 lat
Płeć: Oczywiście, że samica! A co? Masz wątpliwości?
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Wojowniczka
Cechy charakteru: Charakter Aziry jest... różny. Jej rodzice byli dwoma, zupełnie innymi z charakteru tygrysami i czasem sama jest zupełnym przeciwieństwem samej siebie. Po ojcu odziedziczyła odwagę i waleczność. Zawsze dąży do celu, nigdy się nie poddaje. Czasami bywa nieco chłodna. Nie na widzi gdy ktoś się jej sprzeciwia, jednak rzadko komu ustępuje. Po matce cech ma bardzo niewiele, a mianowicie jest cicha, lubi samotność. Może Azira wydaje się być nie opiekuńcza, ale wcale tak nie jest. 
Cechy fizyczne: Nie jest jakoś bardzo szybka, ale jest silna i zwinna.
Boi się: Choć trudno jej się przyznać to ma lęk wysokości.
Znak szczególny: Piękne, świecące w ciemności oczy. 
Partner: Jeśli ci na niej zależy to musisz się postarać. 
Rodzice: Matka-Avatar: Była cichą i nieco samotną tygrysicą. Zmarła zaraz po porodzie. 
Ojciec-Simon: Był bardzo niezależnym tygrysem. Po śmierci żony się załamał, więc postanowił uciec zostawiając córkę na wychowanie jej cioci.
Inna rodzina: Ciocia-Lisa: Wychowała ją. Była siostrom jej matki. 
Wujek-Khari: Wycował ją.
Kuzyn-Ezreal: Był jej kuzynem. Z nim spędziła dzieciństwo. Jednak kiedy Azira miała rok on odszedł. 
Potomstwo: brak
Inne zdjęcia: brak
Historia: Moja matka zmarła tuż po porodzie. Mój ojciec zostawił mnie na wychowanie ciotce i wujkowi. W ich jaskini czułam się bardzo dobrze. Lisa i Khari mieli dorosłego syna-Ezreala. On był dla mnie wzorem. Niestety pewnego dnia wujek i ciocia mieli wypadek i zmarli. A Ezreal dołączył do pewnego stada tygrysów. Kiedy osiągnęłam dwa lata postanowiłam dołączyć do STP.
Złote tygrysy: 100.000 ZT
Data dołączenia: 17.09.2016
Właściciel/ka: Weran/Howrse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz