niedziela, 25 września 2016

Od Weeda CD Xeny

-Nie przyszedłem tu zagrzać siedzenia-powiedziałem trochę pogubionyci lekko jakby zdenerwowany.-Szukam mej siostry...-zacząłem.
Samica trochę się zdziwiła. I chyba chciała coś powiedzieć ale nie powiedziała. Ja tymczasem wstałem i poszedłem przed siebie, a właściwie pobiegłem. Jednak tygrysica tak łatwo nie miała zamiaru się rozstać. W dużej odległości mnie śledziła, a mnie trudno zgubić. Moją niebieską sierść tak łatwo nie da się zamaskować. Dlatego po prostu nie zwracałem na nią uwagi.
******
Nadszedł wieczór. Ułożyłem się do snu pod jednym z drzew. Nie widziałem już samicy. Może jednak mnie zostawiła w spokoju? Albo dalej się gdzieś kryła? A może poszła na noc do domu spać, a z samego rana znowu będzie niedaleko mnie? Ja w każdym razie nie wiem. I ty też... Tylko ona na to pytanie potrafi dać prawidłową odpowiedź. Po czym nie zawracając sobie już sobie obcą głowy zmęczony usnąłem...

<Xena-dasz odpowiedź na.to pytanie XD?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz