wtorek, 6 września 2016

Alfa zwariowała

Z tego, że nikt nie chce za bardzo pisać opków postanowiłam się sobie "pobawić" postami [Bo czemu nie? Posty są od bawienia się przecież] Czasami dla frajdy będę takie posty publikować, żeby nie było, że to tylko jest stado i można tylko pisać na czacie [Chodź powinno tak być, ale cóż....] A więc co? Wasza alfa zwariowała. Oj przecież ona już dawno to zrobiła XD Tak w ogóle piszcie wszystko co popadnie. Na wszystkie wasze komy postaram się odpowiedzieć mądrym słowem, ale proszę nie dawajcie jakichś trudnych, bo mi się mózg zlasuje XD Każdy kom mile widziany!  A nawet powinien być! :3
Napiszcie kochani w komentarzach <3

13 komentarzy:

  1. Ja jestem Pechem!Muhahahahahahaa! Nie tylko Ana chyba zwariowała XD

    ~Xena

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Magią! Ale 31 moim zdaniem ma najlepsze... Piwem XD nie no ale to zabawne... Powiem do koleżanki: jesteś kochana dla mnie nie Przyjaciółką a Piwem..."
    -A czemu?
    -bo nieurodziłaś się 3... A 31...
    -Piwo żądzi!!!


    Weed

    OdpowiedzUsuń
  3. Yh, Ana, ty moja przyjaciółko ty XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Anaksunamun. Mój kuzyn jest Twoim kochankiem D: A ja Twoim marzeniem i czekoladą D: (Urodziłam się na przełomie)

    OdpowiedzUsuń