środa, 28 września 2016

Od Shiry CD Kayuna

Spacerując zobaczyłam samochód najprawdopodobniej ludzie w nim byli. Schowałam się w krzakach po czym nie wychodziłam stamtąd dobre kilka minut. Przed oczami stanęły mi obrazy z przeszłości wychyliłam się i poczułam ukłucie,potem pamiętam ze kręciło mi się w głowie i upadłam.
Gdy się obudziłam miałam coś dziwnego na szyi i byłam w zupełnie innym miejscu czułam obecność ktoś mi się bacznie przyglądał
-Wyjdź !
Tygrys wyłonił się i patrzył na szyję
-Ktoś tu miał spotkanie z człowiekiem .. i dostał obrożę z nadajnikiem ..
-O Nieee...-szepnęłam mój koszmar się spełnił ..
-Pomożesz mi się tego pozbyć ?
-Nie wiem czy się da ...-mruknął
-Jestem Shira a ty ?
-Kayun
Tygrys podszedł i usiłował to ze mnie zdjąć .. niestety nie udało się to nam
-Chyba tylko zniszczyłem nadajniki
-O tyle dobrze ..

<Kayun>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz