czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie miesiąca i postarzanie

Jak sami widzicie jest już niestety wrzesień i koniec wakacji! Wasza alfeczka się już tak rozleniwiła, że nie chce się jej iść jutro do szkoły XD Ale myślę, że to nie tylko mi XD Ten post miał być już 3 dni temu, ale moje lenistwo było dużo silniejsze. Pozostaje tylko przy nadziei, że ten rok szkolny nie będzie ciężki i szybko minie. Jak widzicie bardzo dużo gadam o wakacjach XD Chyba nie trzeba wam już tłumaczyć, że tygrysy postarzają się o rok co miesiąc. Na szczęście żaden tygrys nie idzie do nieba [Uff..] A teraz niech każdy postawi [*] i z żalem tęskni za tymi dwoma miesiącami XD [Oczywiście dajcie to w komentarzach]


6 komentarzy:

  1. [*]Laif is brutal, wakacje się skończyły to prawda XD Technikum idzie u mnie wielką parą, jednak nawet nie wiem co ja mam jutro za zajęcia. Rozpoaczęcie roku trwało jakieś pół godziny...Co się stanęło...

    ~Xena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w tym roku zamaiar zdobyć brązowy Sztaudynger... Muszę mieć średnią co najmniej 4,50 aby go zdobyć.. W moim przypadku to jest trudne ale zawsze warto mieć cel i marzenia... One też "spinają" do działania. Więc...nauko nadchodzę!(nie wiem czy nie szybciej wyjdę niż wejde XD). Moja klasa jest też teraz podzielona więc będzie raczej mniej kartkówek...
    Weed

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, wakacje się skończyły Dx
    Trzykropek nienawiści tylko.
    ...

    OdpowiedzUsuń