niedziela, 25 września 2016

Od Shiry CD Kahzana

Uciekałam przed sam nie wiem czym,to bardziej zabawa ze swoim cieniem niż ucieczka. Poczułam wolność jakiej dawno nie miałam i zachowywałam się jak mały kotek pomimo ze już jestem duża. Zobaczyłam małpę która wyglądała smakowicie wspięłam się na drzewo i schwytałam ja po czym zjadłam. Chwila drzemki to nie grzech zamknęłam oczy i oddałam się w objęcia morfeusza. Gdy się obudziłam zeskoczyłam z drzewa i ruszyłam w poszukiwaniu wody strasznie mnie suszyło. Znalazłam strumyk i ugasiłam pragnienie do moich nozdrzy dobiegł zapach innego tygrysa. Od razu podniosłam głowę rozejrzałam się i dostrzegłam obcego samca.
Przyglądał się mi bacznie a ja jemu dzielił nas strumyk,jeden sus samca i już był na przeciwko mnie. Chciałam zrobić krok w tył ale jednak wyprostowałam się i zilustrowałam go bacznie.
-Coś ty za jedna ?
-A czemu Cie to interesuje ?
-Jesteś ze stada ?
-Jakiego stada ?
-Poszukuje Stada Tygrysiego Pazura podobno gdzieś tu jest
-Nic mi nie wiadomo, ale stado brzmi świetnie
-Suuper ..-mruknął sarkastycznie
-Mogę pomóc Ci szukać bezie raźniej ..-dodałam
-A jak Cię zwą ?
-Shira
-Kahzan .. to choć ..
Ruszyłam wraz z samcem w poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi ..

<Kahzan>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz