wtorek, 19 lipca 2016

Nowa fabuła i małe info ?!

Wow jaka zmiana! Lucy szalejesz! Nowa fabuła, czyli zmieniamy wilki na inne zwierzęta, co wy na to? Jest tyle tych watach, że ciężko je zliczyć na palcach, a innych jest tak mało. To może temu mamy tak mało członków, bo jest za dużo tych watah? Myślę nad tygrysami, mogą być? Albo inne proponowane zwierzęta:
Koty (takie normalne)
Tygrysy (albo inne kotowate)
Psy
Konie
Dla mnie obecnie właśnie podobają się tygrysy. ponieważ jest o nich wiele zdjęć i nie mają praw autorskich (tak mi się wydaje, przynajmniej te zwykłe tygrysy) A z wilkami jest o wiele trudniej, ponieważ MAGICZNE wilki, chcę to podkreślić są robione przez inne osoby i nie wszystkie zdjęcia są dozwolone to tak zwanego "kopiowania" na blogi i niestety musimy to uszanować, a wiele ładnych zdjęć ma właśnie prawa autorskie. Głosownie będzie na bocznym pasku, mam także nadzieję, że wybierzecie właśnie tygrysy. Wraz z tym możecie mi podawać nowe nazwy bloga po głosowaniu. Znając życie sama wybiorę fabułę jak zawsze XD Ale dam wam szansę na jeden dzień! Tak tylko jeden dzień. Mogą też głosować osoby, które nie należą do watahy lub chcą do niej należeć. Wraz ze zmianą fabuły blog będzie zawieszony przez kilka godzi lub 1-2 dni. Będzie też zmieniony trochę formularz i inne rzeczy tak, aby były dopasowane do tych zwierząt. A teraz playlisty, co to jest playlista? Jest to lista wybranych przez nas, a także was piosenek, które będą się znajdować na górze. Więc podawajcie mi linki do piosenek w komentarzach, a także na temat zmiany fabuły. Myślę także, że będzie zmieniona grafika, czyli wygląd watahy, ale to nie jest do końca pewne, ponieważ muszę znaleźć do tego bardzo dobrego grafika, a także pomyśleć nad fajnym stylem. Kto to Lucy? To ja wasza droga Alfeczka XD Lucy to jest moje imię tylko w innych językach, a po polsku to Łucja, chciałabym, abyście tak do mnie mówili i będę za to wdzięczna. Jak się czyta Lucy? Otóż czyta się Lusi, a więc od teraz jestem Lucy, koniec kropka XD Nie zwracaj się do mnie za bardzo po imieniu wilka, bo nie wstydzę sie mojego imienia XD I chcę, aby wszyscy się tak do mnie zwracali, a więc co myślicie o imieniu Lucy? Będę także podpisywała się w jakichś ogłoszeniach jako Lucy.......to moje najdłuższe ogłoszenie na watasze i dziwnie się z tym czuję, że byłam w stanie tyle napisać, ale jak widać cuda się zdarzają XD Jeszcze raz przypominam o zostawianiu komentarza na temat playlisty, a piosenki mogą być jakie tylko chcecie.

Wasza droga Lucy

7 komentarzy:

  1. Proponuję, aby nowa fabuła była o wszelkich wielkich, prawdziwych kotach (m.in. lwy, pumy, pantery, a także twoje upragnione tygrysy, Lucy XD. Każdy mógłby sobie wybrać) lub także o nich wszystkich, które są do wyboru - tyle, że magicznych. Wiem, że takie fotki magicznych kotowatych są także co poniektóre chronione prawami autorskimi, no ale mało jest takowych blogów...

    ~ Ronwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak one są moje upragnione tygryski XD Jeszcze zobaczymy dziś do 20:10 jak to będzie z tą ankietą. Ja już nie mogę niestety nic zmieniać w mojej wypowiedzi, bo będą różne pretensje co to tego. Ale jak mówię jeszcze zobaczymy co to będzie, więc trzeba czekać i dzięki, że tak do mnie się zwracasz.

      ~ Lucy

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten był zły a więc: Ja myślę ze lepiej by było gdyby były tygrysy bo prawie wcale ich nie ma. A przecież tak możemy zyskać popularnością a już nie raz dostawałam zaproszenia do watah kotów ale nigdy do tygrysów. A wiec propos tygrysów. Najlepiej gdyby były magiczne no bo chociaż jakaś cząstka tej watahy powinna zostać. C:

      Usuń
    2. Magicznych niestety nie, bo nie chce później ponosić odpowiedzialności za niektóre osoby. I proszę, aby osoby które tu piszą niech się podpisują na dole imieniem wilka.

      ~ Lucy

      Usuń
  3. Sakura, wataha to stado wilków, a stado kotów to nie wataha tylko po prostu stado XD
    Wybacz, że tak się czepiam xD

    ~ Ronwe

    OdpowiedzUsuń