środa, 9 listopada 2016

Od Noah'a CD Blue

Zaskoczyła mnie jej odpowiedz na moje pytanie. Przecież ja nigdy nie miałem nawet partnerki a mowa o dzieciach. Nigdy nie nadawałbym się na Ojca nawet takiego przyszywanego. Ale gdzieś w środku potrzebowałam aby kimś się opiekować i poświęcać swój wolny czas.
-Wiesz .. ja nigdy nie miałem swojej rodziny .. ani partnerki ani dzieci tez byłbym złym ojcem .. ktoś kto jest znany jako ludożercą nie ma raczej dobrej opinani
-Jak to ludożerca
-Długa historia ..
-Tato proszę opowiedz
Dziwnie się poczułem kiedy mnie tak nazwała
-Wiesz wychowałem się w niewoli mój trener zabił jedyną osobę na której mi zależało potem odbierał dzieci innym matka a potem zabijał jak popadnie. Chciał i mnie zabić ale nie domknął kłódki i rozwaliłem klatkę zabiłem jego i zjadłem to samo z resztą ludzi. Potem przez ostatnie 10 lat zabijałem jadłem niszczyłem aż to wszystko wymknęło się spod kontroli i musiałem skończyć po pierwsze wiek mi na to nie pozwala już i kiedyś no wiesz trzeba dać spokój
-Nie chciałeś się zakochać założyć rodziny ?
-Nie bo widzisz zemsta wzięła górę gdybym miał partnerkę i dzieci to nie ryzykowałbym życia a tak to nie miałem nic do stracenia tylko moglem ryzykować życie i mścić się na ludziach

<Blue>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz